tisdag, mars 17, 2009

Tisdags-lenkki!

Så var den här dagen i kolgruvan avklarad :)
Solen den strålar som om den inte sett dagens ljus på väldigt länge och dess ljus reflekteras mot den blöta asfalten så att man blir temporärt blind om man inte är aktsam! Men välkommen är hon ändå, solen! :) Stanna fast hela nästa vecka också så kan jag njuta tikrigt ordentligt eftersom jag är ledig!

Jaha, det är tisdag det betyder träning det! Idag blir det 5 km löpning följt av styrketräning och lite lätt strechning! Energibehållarna fylls som bäst på med 100 g pistasjnötter (stavas det så?) och så ska det tankas lite vätska, sedan slappar jag kanske 30-45 minuter och så bär det av! Nästa investering kanske blir en pulsklocka, om jag inte skaffar nya länkare först, och sedan en sk. foot-pod. Med en sådan kan man tydligen reda ut en hel massa men bland annat farten, vilket jag alltså är lite intresserad av. Men, en dyr mojäng i taget, va?

Nu ska jag kasta ett öga på House-avsnittet som rullar på Sveriges TV4 och sedan börjar jag göra mej i ordning för dagens träning!

På återkommande! :)

1 kommentar:

  1. Just det. Du köper ju nya nike + skor då, så får du pulsklocka i samma veva och sen en ipod nano till och du är redo för nike-challange. ;) Enkelt! ;)

    SvaraRadera