tisdag, april 28, 2009

Dagens dag

Det blev en lite längre dag på jobbet idag också och sedan bar det raka vägen till ljuspartyt där jag införskaffade två paket teljus doftandes av solblekt bomull! Jag visste inte att det hade en doft ens...men fräsch var den så jag valde den då!

Jag började fundera om jag kanske skulle vara lite allergisk mot mandel också? Jag menar, jag har ju ätit fantastiska mängder mandelmuffins (aka "specialmuffins") och mandlar är ju av den allergena sorten faktiskt. Jag tycker nämligen inte riktigt att astmamedicinen hjälper som den ska och spekulerar nu i att kanske halsen är lite svullen och därför är svårt att andas? Äh, jag vet inte, men såhär kan det inte hålla på någon längre tid för då går jag miste om en hel massa viktig träning och det bådar inte gått för slutresultatet 15.8.2009!

Det har varit lite kyligt idag faktiskt, +4C visade mätaren på bron då jag körde tillbaka från ljuspartyt, brrr! /Endel i Norge tycker säkert att jag ska sluta pipa om det "kalla vädret" nu... ;) /

Nu ska jag gå och njuta av lite kvalitets-House på Canal+

Ha det fint!

4 kommentarer:

  1. Är det nu jag ska säga att vi har haft mååånga plusgrader på Åland idag. ;)

    SvaraRadera
  2. Hmpf! Ja, det nu du ska göra det! Jag är sååå glad för er skull...
    :P

    SvaraRadera
  3. Hmm. Maj har inträtt och jag har fortfarande inte gjort slag i saken vad gäller löpning. De e för dåligt.

    SvaraRadera
  4. Det ska du inte hänga läpp över! Nu har maj inträtt och det är en utmärkt månad att börja göra slag i löpningen! :) Det roliga med maj är att det är massvis med andra nya löpare ute svängarna så man behöver absolut inte känna sig ensam eller vilsen!
    Viktigast är dock att du löper för att du vill, inte för att du måste!
    :)

    SvaraRadera