söndag, november 14, 2010

Bröllop och farsdag

Vi var på bröllop igår. Riktigt mysig med vinterbröllop då snön sakta dalar ned.
Så här såg jag ut.

Strumpbyxorna var kanske i glansigaste laget...
ser ju för tusan ut som om nån kastat en hink matolja på bena...

Mysljus...
...och partyljus.
Vi fick ge utlopp för våra konstnärliga förmågor...
...såväl som de konstruktivt kreativa förmågorna.
Bruden var herregud så vacker och brudgummen var stilig han med!
Det var roligt att träffa gamla studiekamrater och stifta nya bekantskaper. Väldans trevligt bröllop.
Tack!

Idag firar vi farsdag. Min egen far och farfar får varsitt ljus vid gravstenen, men morfar ska vi minsann fira med tårta, kaffe och kramkalas!

Ha det gott alla ni! :)

5 kommentarer:

  1. Så snygg du är. Jag gillar pärlorna och hårbandet, lite 20-tal över det hela. 10 poäng!

    SvaraRadera
  2. Du milde så tjusig du var. jag tänkte precis på samma sak som föregående kommentar när jag såg bilderna, 20-tal. Så snyggt.

    SvaraRadera
  3. Jill&Cecila: Tack ska ni ha! :D Målet var just det, att få in lite 20-talsstil över det hela! :) Ibland lyckas man!

    SvaraRadera
  4. Sakran vilket snyggo! :) Väldigt "chanelig". ;)

    SvaraRadera
  5. JennyH: Man tackar och niger! :)

    SvaraRadera