fredag, november 05, 2010

Hemligheten bakom ett långt och lyckligt liv!

Hej jag missade min årsdag (3.11) i år!
Idag firar jag alltså min 1097:e dag av absolut rökfrihet!

Dagen till ära så bjuder jag på den här kvinnnas berättelse:


”Jag röker 10 feta cigarrer varje dag
och före jag går och lägger sig röker jag ytterligare en.
Jag har ätit snabbmat hela mitt liv
och jag dricker 5 flaskor whiskey varje vecka.
På helger äter jag lyckopiller och jag motionerar aldrig.”

”Fantasktiskt!!” ”Och hur gammal är du?”

”Tjugofyra”.

5 kommentarer:

  1. Sä sit löydät aina kaikkia hulluja kuvia :D
    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  2. det är minst lika storartat som en ett genomfört maraton. Bra jobbat!

    SvaraRadera
  3. Grattis vännen! Du är så duktig!

    SvaraRadera
  4. Tiina: Niinkö? :) Kiitos samoin!

    Cecilia: Tack! Måste dock säga att det finns inget som slår rökfriheten! :)

    Snowie: Ja, lite duktigt är det nog! ;)

    SvaraRadera
  5. Grattis till rökfriheten! Whoop! Jag som är en lördagsrökare (ja det fungerar faktiskt för mig, att bara röka på veckosluten)har nu en totalrökfri månad. Känns mycket renande och skönt! Kanske mitt lördagsröksug också försvinner. :)

    SvaraRadera