måndag, april 11, 2011

Kändislivet

Jag har inte bara solat mig i rampljuset idag. Nej, jag har sprungit också. Kring 8 km.
Jag vet inte exakt eftersom jag inte mätt upp sträckan men jag vet rätt bra på ett ungefär. Jag vet inte heller hur länge det räckte eftersom jag inte såg på klockan då jag stack. Kanske 50-57 minuter? Det blev helt enkelt ett datalöst pass idag.

Mina nya New Balance har dock testkörts. Det fick godkänt, väl godkänt. :) Jag hade kanske snörat skorna aningen löst så på slutrakan kändes de lite klumpiga, men bortsett från det var de rikit, rikit bra!

Nu väntar några sidor av den finska översättningen av "Deep Storm" följt av en förhoppningsvis god natts sömn!

Gute Nacht!

2 kommentarer:

  1. Haha. Men en fråga. Var förvarar du dina skor? Jag funderar på att hyra typ en extra lägenhet för att kunna förvara mina träningskläder...

    SvaraRadera
  2. Sofie: En lägenhet! Vilken idé! :) Konstnärer har ju sina "Studior", varför kunde inte löpare ha dylika? :)
    Jag förvara dem faktiskt lite här som var. Jag har ju inte samlat på mig SÅ mycket länkkare ännu. 7 par som jag använder räknar jag. Men ett eget länkkar-skåp/rum skulle nog vara grejer det! :D

    SvaraRadera