tisdag, april 05, 2011

Då börjar det...

Idag blev det äntligen start på träningssäsongen! Solsken från en rätt så klar himmel, vinden måttlig och kvicksilvret låg på +7C. Nahahaaaajs liksom!

8 km på 53 minuter! Är rätt nöjd med den farten med tanke på allt skräp jag stoppat i mig och det faktum att detta var andra länken sedan maratonloppet för två veckor sedan!

Knäet bråkade visst, men det ska jag råda bot på bort med träning, styrkeövningar och stretch.

Det är vår nu hörni! Visst blir man bara glad?

Soooommarnatt!
Varför blir det aldrig sommar?
Aha...

Inte långt kvar nu va?

Känner ni det?

4 kommentarer:

  1. Nej nej, vi hyr! Och billigt var det med:) Ni får ta och komma på besök snart!

    SvaraRadera
  2. Vi är på gång, vi är laddade vi är tända.. som Tomas Ledinskulle ha sagt. Bort med snön genast.

    SvaraRadera
  3. Linda: Ja tack, det låter skoj! Men blir förmodligen först på sommaren nån gång. Då det kanske är lite lugnar på jobbet och om man för möjlighet att vara ledig någon dag utöver helgen eller så. :)

    Cecilia: :)
    Går det aförresten tt skida ännu? Utan klister?

    SvaraRadera
  4. jag har int prövat, satsar på de under hjulen istället om nån vecka. Jag blev less.

    SvaraRadera