onsdag, april 27, 2011

Mittwochs-laufe

Det blev en lite längre dag på jobbet idag, men vad är inte skönare än att totalt avstressa sig med en litet och nätt löppass efter en lång arbetsdag? Ja, jag kan inte komma på något just nu som skulle kännas bättre än hur det känns just nu.

Termometern visade +10 C då jag stack iväg, men det kändes nog ack så kallt ändå. Stundtals frös jag till lite också. Det är i såna här tider det gäller att inte klä av sig allt för snabbt, annars kan det hända att förkylningseländet kommer på långvisit... och vem tusan vill nu det då sommaren är strax runt hörnet? Ja inte jag i alla fall!

Knappa 7 kilometer (6,9 km) sprang jag in på ca. 45 minuter (+/- 2 min), jag kollade inte så supernoga på urtavlan innan jag stängde dörren bakom mig.

Satt och bläddrade i lite sommarbilder nyss,
vem vill ha lite midsommartårta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar