fredag, mars 09, 2012

Body...

...what?

Nå COMBAT förstås! Woohoo! Vilken drive! Pow! Pow! Pow! Även denna gång mitt livs första! Skitkul! Mycket hand-och-fot-koordination, men efter lite övning så sitter det!

Jag är på så himla gott humör hela tiden! Svårt att sluta le liksom! Fattar inte hur jag tagit mig igenom livet hittills utan att träna allt det här? Även om jag har mycket att stå i så orkar jag mer, för jag vet vad det gör. Man ska ju inte ta i så man spricker, men då nåt är så här kul och får en att känna så här så kan det ju bara inte vara av ondo?

Igår tränade jag styrka. Ensam. Vi hade bara gått igenom det där programmet en gång tillsammans och jag var lite osäker hur vissa saker skulle göras, men jag tror att jag räddade det rätt bra. Koncentrerade mig på att försöka hålla en bra hållning genom allt, precis som jag blivit instruerad, och det är nog en rätt bra ledstjärna tror jag.

På söndag ordnar energiknippena Heidi och Michaela en joggträff för alla intresserade! Klockan 11 vid ABC i Vasa. Vi springer 15 km i lugn takt pausar en halvtimme och så springer man ytterligare 15 km. Det är helt fine att hoppa av efter de första 15 kilometrarna, det kommer jag att göra för jag har styrketräning på agendan ännu samma dag. Jag känner ingen av de som anmält att de kommer delta, men det kommer jag att göra efteråt! Kom nu för allt i världen du också! :D

Nu fortsätter vi kolla på The Voice of Finalnd och röstar naturligtvis på Krista!

"More is more!"
;)

10 kommentarer:

  1. Roligt att läsa att du känner dig på topp :) Jag är för övrigt på kommande till Vasa igen, denna gång anländer jag 27.3 och jag borde ha kvällen ledig. Vill du ses och/eller ta en länk?

    SvaraRadera
  2. combat is the shit :) min absoluta favorit timme

    SvaraRadera
  3. Jill: Ja, ja det vill jag. :) Vi håller varandra uppdaterade! :)

    Hannah: Ja verkligen! Hennes energi kunde säkert försörja en hel bys elbehov i ett års tid! ;)

    Joahnna: Ja det var dunder-kul! Man kan man verkligen pressa ut dålig energi från kroppen under ett sådant pass! :)

    SvaraRadera
  4. YEAH!! Bodycombat rular! Va roligt att du gillade det. Men du har ju en liten kampsportsbrutta i dig så det var väl en enkel match för dig eller va? :D

    Nu har jag fått dit Nalle Puh-videon på min blogg förresten. ;)

    SvaraRadera
  5. Åh vad glad man blir av att läsa det här. Din träningsglädje lyser genom skärmen, vad härligt!! :) Träning är glädje. Du, tusentack för reklamen. Så snällt. Vi ses imorgon! :)

    SvaraRadera
  6. Kul att känna så. Du har ju hur många saker som helst som du brinner för i träningsväg. Mångkamp med diverse grenar kanske?

    SvaraRadera
  7. Nu blev jag påmind om att det är år och dagar sedan jag var på ett combatpass. Jag borde ju göra det igen.

    Detdär bloggjoggen låter ju hur kul som helst. Undrar om de kan komma
    till Jeppis och dra något liknande.

    SvaraRadera
  8. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  9. JennyH: Ja det var jättekul och ja det är det ju! Men bara en liten kampsportsbrutta...en gul. ;)

    Michaela: Javisst är det det! Ja vi ses imorgon! Och det är klart man puffar för sånt här, det är ju jätteroligt och man vill ju att folk ska veta det och haka på! :D

    Snorkkis: Ja tack, jag tror jag behövde en liten förändring på alla sätt och vis. Jag hade fastnat lite och spiralen började bara vända neråt.
    Hmmm, Mångcamp you say? ;)

    Cecilia: Ja det var faktiskt roligt och man fick ryggen tränad på ett bra sätt!
    Du måste ta dig ett snack med tjejerna! Jag tror ju att de kan göra precis vad som helst! :)

    SvaraRadera