lördag, mars 10, 2012

Superlördag!

Startade denna fantastiska lördag med ett spinningpass. 45 minuter. Stenhårt. Efter spinningen bytte jag lite kläder, för man blir så galet svettig på de där passen, och fortsatte sedan med 55 minuter Body. Mitt livs första Body-pass. ;)
Body-passet var 20 minuter aerobics (tror jag) och 35 minuter muskelkondition.

Jag var lite trött och mycket hungrig efter träningen. Detta åtgärdade jag med yoghurtkvarg och ekologiskt vetekli och kaffe-kaffe-kaffeee! Vetekli är helt fantastiskt. Det innehåller:
mycket proteiner 15%
inte för mycket kolhydrater 9%
fett 5,5%
och kostfiber 55% (!!)

Kaffe är också fantastiskt. Det innehåller koffein.

Kaffefikade sedan med mamsen och morfar hemma hos morfar på eftermiddagen och efter det var det dags för träningspass nummer tre! :) Badminton.

Kan hända att det var att ta vatten över huvudet för jag förlorade 5-0! Jag kände mig dock inte trött eller utmattad, men jag förlorade stort och det är aldrig bra. ;)

Nu blir det bara att ta det luuungt och mysa framför dumburken och ladda batterierna inför morgondagens löprunda. Ses vi där?

2 kommentarer:

  1. Eliza, TACK för att du kom idag. Det var så himla kul att se dig leendes i gruppen. KRAM

    SvaraRadera
  2. Michaela: Hihih! Svårt att låta bli att le då man har roligt! Tack ska NI ha som ordnade det hela! :D Kram!

    SvaraRadera