onsdag, mars 21, 2012

Inte mycket kvar nu...

Jag blev typ just färdig med packandet. Det tänkte gå riktigt dåligt. Fick ett raseriutbrott och var väldigt nära ett nervöst sammanbrott. Inte av packandet utan en "sista sekunden" obligatoriskt klädesplagg som visade sig att inte passa med min kropp. Jag provade och provade och provade men inget satt eller såg bra ut. Jag hyperventilerade och mådde illa åt min spegelbild. Hittade slutligen något som jag eventuellt kommer undan med. Bäst att inte kolla spegeln före jag sticker imorgon annars finns det chans för ett återfall... ;)

Nä men på allvar: Varför måste de där stunderna infalla just som man har mycket lite tid på sig att fixa saker och ting? En "bad hairday" för hela sinnet liksom...

Ja, ja. Nog om det. I feel much better now. ;)

Jag har även tränat idag. Styrka. Armar, rygg och ben. Och så har jag varit på kalas. Jag åt en tårtbit. Men det är okej, för nu följer ju 4 dagar seriös träning i slalombacken. :)

Återkommer efter resan.
Ha det bäst så länge!

4 kommentarer:

  1. Trevlig resa!n :) Och usch för "de där" stunderna!

    SvaraRadera
  2. Trevlig resa!! Känner igen det där...

    SvaraRadera
  3. Heidi: Tack det var dunder-skoj! :)

    Cecilia: Tack, det hade jag! :D

    Mammaspring: Ja visst blir man galen? Och tack! :D

    SvaraRadera