lördag, juni 14, 2014

FF dag 14 - inga ursäkter

Det är nog bara så gott folk att om man vill nåt tillräckligt mycket så får man det att funka. Jag har själv tänkt här i dagarna att det är så besvärligt om sambon är på resa och ingen kan sköta Lennon, hur ska jag få min tärning gjort då?

Igår och idag har sambon en hel massa program som han mer eller mindre bör delta i. Så igår for jag ut i stormen på en länk, med vagnen. En vanlig vagn, ingen löparvagn. Det gick sådär. Inte på grund av vagnen utan Lennon var rätt olycklig hela vägen. Så där är det ibland. Fortsatte sedan med en del av träningsprogrammet här hemma tills pojken tyckte att det räckte. Så vi gosade lite, badade, åt gröt och sedan lade jag honom och sova till natten. Sedan slutförde jag resten av programmet. 

Samma sak idag. Lenkkin gick alldeles utmärkt. Lennon sov hela vägen och genom hela resten av programmet och så hann jag duscha ännu innan han vaknade.

Jag vill att den här Fitness Fighten utmaningen ska funka. Eller jag vill i alla fall ge det en 100 procentig chans att få funka. Om det visar sig att det inte funkade på mig, så är det så då, jag har i alla fall gjort allt jag kunde.

Favorit i repris på det! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar