söndag, juni 15, 2014

FF dag 15 - vaden är trasig

Jag vet inte vad som felar i vaden, men ont gör det så in i norden. Varje gång jag sätter ner högra foten så känns det som ett knivhugg typ mitt i vaden. Har försökt stretcha men det hjälper inte, eller så gör jag fel. Får inte lägga liniment eftersom jag ammar. Borde man gå till 'sören igen? Eller har nåt bra hemmakur-tips?

Nu har jag börjat bli hungrig igen. På kvällen är jag grymt hungrig. Eftersom jag jag oftast har lämnat bort ett mellanmål på dagen (det mellan frukost och lunch) så äter jag istället ibland ett något stadigare kvällsmål. Typ yogurt och müsli och 250g miniplommon-tomater (jösses va de är goda förresten!).

Och så höll jag finska solstolen i 1 min och 30 sekunder idag. Vet inte hur länge folk håller den så där annars, men för mig är det länge. Enligt programmet ska man hålla den i minst 45 sekunder. Så det känns onekligen bra!

Nedan lite bilder som jag tänkt slänga upp men som jag inte fått upp trots det. Det räcker inte alltid med att bara tänka, man måste ju göra också! :)

 Först ut: spotlight-killarna på River Dance!
Jösses, de bara hissades upp dit och där satt de i varsin stol och typ kollade facebook från sina mobiler ovanför huvudena på publiken.
 Jag tycker nog att det skulle ha varit lite nervöst att sitta under de där japparna...

 Andra ut: två ynka bilder från Nice Run.
Den första av mina duktiga fossingar
...och den andra av mig och min kompis Tjofia. ;)
Notera att jag är SÅ blek att på vissa ställen ser man inte ens var ansiktet slutar och tänderna börjar.
Ingen säger sedan nåt om säckarna under ögonen...

Sist ut: Två matportionsbilder från de senaste dagarna.
Nötkött (200g) och grönsaker och grynost.
 Lax (~150g), stekt lökpotatis (~1dl) och blomkål, och miniplommon-tomater.
Spännande va?

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar