fredag, juni 06, 2014

FF dag 6 - trögdag

Idag kände jag faktiskt att det tog lite emot att jogga och X-hoppa på ställe och fundera över om pojken kommer att sova igenom hela träningen och om inte, kommer han att börja gråta så att jag inte kan träna?

Men vi klarade oss, om än med nöd och näppe. Han både vaknade och började gråta då han låg där på golvet och måsta kolla på morsan då hon gympar. Stackarn. 

Imorgon ska jag vara i Åbo hela dagen. Jag och syrran ska ta mamma med på River Dance och vi är borta från tidig morgon till sena kvällen. Egentligen var tanken att vi skulle vara övernatten och i Helsingfors, men jag insåg att jag antagligen skulle förstöra hela resan för mamsen och syrran i så fall. Som tur var hade de en dags-show kl.15 i Åbo så jag får komma hem till mina pojkar till natten i alla fall. 

Är jätteglad över att vi far på River Dance. Jag tycker det är fantastiskt fint då de dansar så där "stelt" i takt. 

Det blir därmed antagligen en paus från FF imorgon, men det korrigeras lite med en prommis med Cecilia på söndag + den vanliga FF-träningen. Matprogrammet kommer jag inte att avvika ifrån under morgondagen. 

På söndag blir det bestämt ett FF-pass på gymet. 

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar