måndag, juni 02, 2014

FF dag 2

Det blev kvällspass idag. Har fått i mig alla mål för dagen förutom kvällsmål. Åt middag kl. 20 så jag tror att kvällsmålet får skippas.

Fick ingen ny rörelse idag dock? Tyckte jag läste att de byter ut en övning om dagen så att det inte blir tråkigt? Nåväl, inte kan jag påstå att det hunnit bli tråkigt riktigt ännu. :)

Jag var till massören igår pga av att det värker i korsryggen och strålar ut i vänster ben. Han masserade samtidigt axlar och nacke, med den följden att jag var spyfärdig klockan 5 i morse. Fy tusan så illa jag mådde! Och en dunderhuvudvärk, som har fortsatt hela denna dag. Men det verkar *peppar, peppar* släppa nu. Ska bli så skönt då man kommit in i träningen lite och äntligen börjar slippa såna där besvär...

Intressant hur då medan jag äter alla de här måltiderna så känns det som om att jag äter massor med mat, men en halvtimma senare är jag hungrig igen. Det är fettet som saknas va? ;)

2 kommentarer:

  1. Dag 1-3 e samma, från dag 4 får du ny övning varje dag:) kalorimängden du får i dig e ju int speciellt hög så jag tycker inte det är konstigt att du är hungrig. Kör så det ryker!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ok tack för det! :D
      Och ja, jag kör så det nästan brinner! ;)

      Radera