onsdag, april 01, 2009

Nytt hår igen?

Idag är vilodag från träningen, det betyder att jag kan göra en heeel massa annat kul som till exempel hälsa på min kära vän Heidi som snart ska bli mamma! :)

Jag har även blivit liiiite taggad att klippa håret, inte kortare utan snarare en ny frisyr! Vad sägs om denna?
Den är väldigt mysig tycker jag och det fina med denna frilla är att håret i sig inte blir kort utan bara "friserat". Dessutom gjorde jag ett test idag där vi (jag och testet) kom fram till att uppklippta frillor som är avlappande och enkla att sköta, passar mej allra bäst! Kanske min friserande vän Linda kan ordna detta?
Nåja, vi får se! :) Imorgon är det träning, koordinationslopp och fartlek tror jag det blir! Nu ska jag snart åka iväg till Heidi!
Tjing!

4 kommentarer:

  1. Tack för det snälla du :) tror faktiskt att det avgör saken, "New Hairstyle" here I come!

    SvaraRadera
  2. snyggt tror det passar år fröken... Johanna

    SvaraRadera
  3. Tack för det! :) Vi har faktiskt klippt det delvis redan, men det är fortfarande lite för långt på sidorna så frisörskan Linda ska ta och fixa till det idag ännu! :)

    SvaraRadera