tisdag, augusti 04, 2009

Bröllop och jäkelskap...

Så där ja! Det har varit lite bråttom här på min sida av skärmen ;)
I söndags var det dock allt annat än bråttom, jag låg i sängen ända tills 18:30 då favortien äntligen anlände med pizzan! Guuu, va pizzan kan sitta bra sådana där tillfällen ;)
Bröllopet var helt dunderbra, vädret blev vackert och paret blev vigda! Nedan en bild av festmunderingen samt lite längre ner en förtydligad bild av doijorna!!

Igår, var jag på höstens första vattenlöpning! 1h "sprang" jag fram och tillbaka...man kommer ju inte så himla långt där i vattnet heller...tror knappt det blev 1km ens...men ostadigheten var definitiv då jag lyckades kravla upp mej ur plurret! Det svingade både hit och dit, men jag lyckades stabilisera mej :)
Efter det bar det av till Strampen på ett kärt återseende med Kaaja som e hemma och hälsar på från grannlandet Norge!
Idag blev det åter vattenlöpning och några simtag också för att sedan styra kosan mot syster-ysters för att fira deras lilla dotter som fyllde 18 år idag! Grattis till dej liten! Där blev det mumsat lite också, men hur ofta fyller syrrans enda dotter 18? Nä, just det...
Nu till lite tråkigare ärenden, en av mina tår har gått och inlfammerat sig! Är det någon annan som hört att choklad skulle ha antiinflammatoriska egenskaper? :)
Kan ni gissa vad jag ska göra nu?
Jag ska kasta ett öga på ett avsnitt av:
a) Glassar i Glasgow
b) Baden i Bristol
c) Morden i Midsomer

9 kommentarer:

  1. Så fin du var på bröllopet. Kämpa på med träningen, verkar gå bra för dig. Det där med vatten löpning har jag inte riktigt ännu förstått mig på, tycker de e lite tråkigt. Borde säkert ge det en chans till :)

    SvaraRadera
  2. Tack tack. Nja, lite halvtråkigt är det väl, dom kunde ha en radio på eller åt där i simhallen...men ett bra och skonsamt alternativ som variation till asfalt-löpningen! :)

    SvaraRadera
  3. Blev ju supersnyggt detdär!

    SvaraRadera
  4. Tack ska du ha! Bekvämt var det också! ;)

    SvaraRadera
  5. jaa, det kan du ha rätt i. Sömnig blir jag i alla fall alltid:) Det blev inget gym, vi tog en promenad från Gerby hem istället... Du är nog otrolig som kan säga så! Men då tänker du ju också springa 42km helt frivilligt. That´s not normal...;)

    SvaraRadera
  6. C!!

    Va fin du var! Söt som en plätt med vispgrädde och hallonsylt. Som alltid! Puss!

    SvaraRadera
  7. Jenny: *rodnar* Tihii.. ;)
    ...men, pardon my french, vad menas med "C!!"?

    Cecilia: *rodnar lite till* Tack för det! :D

    SvaraRadera
  8. Det skall nog gå bra tror jag! Bara du inte överanstränger dig nu innan loppet.
    Shortsen är köpta från Barkarby Outlet förra hösten. De har verkligen snygg modell. Har inte sett några sådana i sportbutikerna här vad jag kan komma på, men tror det finns ett par i liknande modell på H&M!

    SvaraRadera