lördag, augusti 01, 2009

Bröllop!

Vi ska på bröllop idag, ett utebröllop, och man har typ lovat största möjliga mängden regn på hela sommaren just idag... hur som helst, på inbjudan stod det "Klädsel: fri men stylish, färggranna sneakers uppsakttas!" Alltså ska jag ha en svart klänning [likadan som senaste bröllop (den silverfärgade), bara att den är svart], röda lackade sneakers och en röd blomma på klänningen! :) Jag lägger in en bild senare!

Träningen har fortskirdit ungefär enligt schemat (16dag och 15dag), med den skillnaden att jag i torsdags och igår endast var ute på en vanlig 5km löprunda följt av styrketräning. Ingen templöpning med andra ord.
På måndag öppnar simhallen igen efter sin sommarsemester!!!! Då ska jag vattenlöpa så det bara osar om det! Jag kommer att sätta in flere vattenlöparpass istället för faktiskt löpning för att skona mina leder. Oj, vad det ska bli kul!

Nu måste jag iväg in till stan och införskaffa en röd blomma och ankelnylonstrumpor. Klart att jag sparat detta till absolut sista minuten, skaffade skorna först igår. Annars blir det ju inte spännande?

Ciao!

3 kommentarer:

  1. det är så irriterande när simhalen har stängt och man vill vattenlöpa.
    Klädvalet /-kombinationen verkar intressant.

    SvaraRadera
  2. Vad rolig klädkod de hade - me like! Och klänningen på bilden såg jättefin ut på dig.

    Har du en wet-vest då du vattenlöper? Har också funderat på att testa att springa i vatten, då det skulle vara bra alternativ träning.

    SvaraRadera
  3. Cecilia: Ja eller hur? Men Idag får jag springa i vattnet bäst jag vill! :) Klänning och sneakers blev riktigt bra! Slänger nog upp några bilder så fort jag får dom överförda till datorn!

    Snorkfröken: Tack ska du ha! Det blev bra med röda skor och svart klänning och röd blomma! Under vattenlöpningen har jag ett flytbälte som man får låna från simhallen.

    SvaraRadera