lördag, augusti 08, 2009

Nedräkningen har börjat!

Allright då, nedräkningen har börjat! Det är på dagen 7 dagar tills all min träning och önskan att få vara med och prestera i något stort ställs på prov! Jag har inte gjort nåt nu på två dagar, bara gelat i knäleden, fyllt på med värkmedicin och varvat med is-gelpåsen, precis som jag sade att jag skulle göra! Jag har inte för avsikt att göra nåt ännu idag heller, kanske städa och sådant men ingen idrott. Simhallen är ju såklart stängd ännu över helgerna och imorgon måste jag nog göra någonting, så jag ska nog ta mej till gymet (hittade just en fribiljett i skrivbordslådan) och cykla lite! Det blir väl bra? På måndag öppnar simhallen igen och då är det bara att tuta och köra! ...eller, hrm ja, trampa vatten... ;)

Programmet idag verkar inte bli avvikande på något sätt, jag cyklar ut till morföräldrarna på en kaffe och lite samtal med dom. För övrigt ser det ut som om jag eventuellt kunde dra en dammsugare över golvet här hemma och kasta en trasa över våra dammiga möbler ett varv... och slutligen kanske kastar ytterligare ett öga på ett mord eller två i det absolut mest mördarglada samhället i hela Storbritannien, Morden i Midsomer!

2 kommentarer: