söndag, augusti 23, 2009

Tungt...

Oj, vad tungt det kan vara med fest... men på ett bra sätt! I fredags firade jag min systers födelsedag tillsammans med henne och igår blev det firat Lindas födelsedag tillsammans med vännerna! Nu får det vara färdig festat en stund!

Har inte varit på nån länk, eller nåt annat heller för den delen, på hela veckan! Idag har vi ätit pizza, gottat oss i lakrits, druckit mängder med cola och kollat på film. Nu känner jag mej som om jag gjort exakt det jag just räknade upp...puh! Inkommande vecka ska jag dra igång träningen igen, skönt!

Vet ni vad jag förundrars över alltid ibland? Hur kommer det sig egentligen att just jag har fått dom mysigaste vännerna i hela världen?





=)

8 kommentarer:

  1. Det är ju för att du är så mysig Liza. Fattar du väl! ;)

    SvaraRadera
  2. Tror du? :)
    Tack Jenny, det var snällt sagt!

    SvaraRadera
  3. Ljuvliga bilder Liza! Vänner är nog det bästa som finns, har själv många gånger funderat över hur lycklig jag är som har såna fantastiska vänner. Antar att vi båda har haft turen att få världens bästa vänner :)

    SvaraRadera
  4. Tack Liza! Antar att jag hör till skaran, eftersom jag tyckte mig se en par bilder av mig själv här på bloggen! Och ja, det är precis som Jenny H. säger: det är för du är såå mysig själv. PUSS

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder :) . Verkar som om det var värt det!

    SvaraRadera
  6. Sussu: Klart att du gör! :)
    Jag har dock inte digitala bilder på vänner som jag skulle ha velat ha med i "kollaget". But you know who you are! :)

    Snorkfröken: Ja det var det, bilderna är dock inte alla från en och samma fest! ;)

    SvaraRadera