fredag, juli 02, 2010

Nej...

...jag har inte gått och skaffat mig ett liv. Det är inte därför jag inte bloggat vidare mycket, det har bara inte hänt något och jag har inte tänkt något som skulle vara värt att författa ens en liten text om.

Idag däremot mötte jag min överman. Badminton. Fick stryyyyyyyk så det bara oooosade om det. Vi spelade fyra set och jag förlorade alla!!! Till mitt försvar fanns det spindlar på plan (och utanför) som distraherade mig, men jag skulle nog förlorat ändå misstänker jag. Hoppas jag får revansch.
Hoppas ni det också?

Jag menar vem skulle inte vilja hämnas på den här?
Säg det den som vet!

Ha en fredag nu alla!

Ciao!

4 kommentarer:

  1. Vadå? Vad menar du? Har man inget liv när man bloggar??!! :) Isåfall är jag en ganska död människa :)

    SvaraRadera
  2. haha, har jag ett liv då när ja gvarit så dålig att uppdatera och när jag väl har uppdaterat har det varit rätt så innehållslös? :) Nå nej.
    Nästa gång vinner du.

    SvaraRadera
  3. sweet victory!!!
    nya tag nästa vecka :)

    SvaraRadera
  4. Tomas: Heheh, nej snälla du, jag menade att JAG inte har mycket till liv vid sidan om bloggningen.
    Skämt å sido...

    Cecilia: Ja, men du har jobbat. Mycket. :) Ja, man tycker att nån gång ska jag också få vinna och med råge! :)

    Sussu: Jaja, nya tag. :)

    SvaraRadera