onsdag, juli 21, 2010

Stryyyyyyk!

Ajajajaj, vad jag fick stryk igår hörni! Var det ingen som höll en tumme för mig? :)
Vi spelade 3 set och jag förlorade alla 3! Det var inte ens nära...

Hur som helst hade jag en rätt bra träningsdag igår. Löpning 7 km, cykling 11 km (nej, det är ingen lång cykeldistans, men i alla fall) och slutligen 1h av seriöst Badmintonstryk!

Har just rört ihop en fantastiskt god äggröra med Västerbottens ost och till detta avnjöt jag en kopp kaffe! Strax drar jag iväg på en lite längre vandring. Ja, ni läste det: vandring. Har stött vristen i nåt skede (misstänker att mina Noosa kanske inte riktigt passar mig...) och nu gör det ont då foten slår ner i marken och då jag rör foten/vristen i en cirkel, förstår ni hur jag menar?

Ja, sådant. Återkommer!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar