tisdag, juli 27, 2010

Wasklot in my heart

Fick in ett stycke en-milare ute i wasklot skogen idag. Det är nog en märklig plats, den där banan. Den är jobbig och backig men ändå far man dit just på grund av detsamma, variation är nyckelordet.

Jag gick faktiskt och anmälde mig till Vasa Marathon idag. Det blir dock endast en halva, men nu har jag ett mål så träningen blir lite mera fokuserad och (hoppeligen) organiserad.

Nu ska ni ha det riktigt mysigt denna tisdag och så hoppas jag ni blir lika glada av bilden på denna trevliga brud som jag blir!

Ni kommer till hennes blogg om ni klickar på bilden!
(Bilden tagen under Picknick i Parken)

6 kommentarer:

  1. Haha - "pikku-tiita" ...allt ställer man upp på också :) Tack för en super picknick!

    SvaraRadera
  2. Tilda: Det är så det funkar här i livet: Det finns de med idéer, det finns de som vill verkställa dom och så finns det de som ställer upp. Och tack själv!

    SvaraRadera
  3. Vad kul med halvmara! :) Det är ju nog alltid lättare att träna när man tränar inför ett mål! :)

    SvaraRadera
  4. Heidi: Ja det blir skoj med långlänk på sen-sensommarn. Hoppas tiden blir ens bättre än de två tidigare gångerna...
    Enda som är lite synd med just denna halvmara är att banan är lite tråkig :/ men jag ska lyssna på musik det hjälper mot det mesta. :D

    SvaraRadera
  5. Grattis till beslutet om halvmaran! Jag tycker också om Vasklotskogen, även om spåret är rätt backig. Bra intervallträning får man i alla fall där :)

    SvaraRadera
  6. Jenny: Tack! Skönt med en målsättning! :)

    SvaraRadera