måndag, juli 26, 2010

Tjenare!

Ja tjena alla sommarfina bloggläsare! Hur har ni det?

Själv har jag haft det riktigt fint ute i skärgården! Vi har badat (en del av oss) solat, ätit och haft skoj! Jag är inte kritvit längre heller, börjar liknas mera vid beige ungefär...

Här kommer ett litet axplock från helgen!

Lakanen ut på vädring!
Vår självutnämnda grillmästare... :)
Stella, vår allas favorit
Det ska brännas lite emellanåt också...
Spela "Mölkky"
Lära sig reglerna...


Spelets förlorare...
Och slutligen, den under helgen återkommande (och smått föraktade) High-fiven!

Igår var vi (efter en nödvändig dusch) ut en sväng till Grillo i Sundom för att testa käket där och hamburgarna var riktigt toppen, pizzan var det dock inget speciellt med. Maten följdes av underhållning på stadens biograf: Knight and Day. Underhållande är nyckelordet, ett bra val om man "bara" vill kolla en film som är lite smårolig och där man inte behöver fundera och analysera överhuvudtaget. :)

Idag står det definitivt lenkki på agendan, men först lite mat!

Hejsvejs!

2 kommentarer:

  1. Va skönt det ser ut i skärgården! Sitter på sommarjobbet och längtar tills den dag när jag har ett fast jobb och ordentlig semester! :)

    SvaraRadera
  2. Heidi: Ja, skären is da shit! :D
    Jag väntar också på dagen då jag får ett fast jobb, det skulle vara grejer det, men semester har jag lyckats spara ihop i alla fall! :)

    SvaraRadera