torsdag, december 23, 2010

Bergö

Jag, mamsen och syster-yster körde iväg till Bergö i morse för att lägga ljus vid mosters grav. Detta gör vi alltid dagen före julafton och sedan på sommarn för vi blommor.

Knäppte några bilder också

Vackert ställe, det där Bergö

Ja, och vår gran dog typ samma minut som den kom in i huset. Den barrar bara man tittar åt dess håll...man går typ på tå och drar samtidigt in magen då man går förbi den.

Har dock lyckats få några bilder där den ännu är grön och har barren (barret?) kvar...

Min dag blev förresten genast bättre igår då jag steg in i Blossom. Det är så himla mysigt där att man kan nästan inget annat än slappna av och känna hur humöret stiger vartefter. Sedan fick jag inhandlat mina julklappar också. Det kanske blir en skön jul trots allt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar