måndag, december 13, 2010

Det är ju lite beklagligt...

...att det varit så skralt med uppdateringar här, men jag har faktiskt inte bara degat på sofflocket, utan jag har varit lite upptagen. Nu lugnar det ner sig dock för en lillan stund kanske.

Man skull kanske tro att jag har mycket att berätta eftersom jag varit så upptagen, men jag har faktiskt bara gjort tråkiga saker som jobbat länge eller städat.

Bilder kan jag bjuda på i alla fall. Först ut:

Kransläggningen vid hjältegravarna på självständighetsdagen 6.12

Och trots att jag lovar mig själv varje år att "Nästa år ska jag har tillräckligt med kläder på mig!!" Så står jag ändå där och fryser tårna av mig, år efter år...

Nedan några stackars bilder från lördagens glögg- och pepparkakskväll


Tänk att man ännu som vuxen kan få så många fina presenter?
Bl.a. en hår-botox, det ska bli spännande att prova.
Och ostar och mysgodis från Hallen!



Vet ni vad som är helt toppen? Då man ibland faktiskt inser hur tusans fina vänner man har! Man blir liksom dunderödmjuk med en gång och vet inte riktigt vart man ska ta vägen...

Vet ni?

2 kommentarer:

  1. i år jag hade också tänkt gå i kyrkan på självständighetsdagen och uppvakta hjältegravarna, men jag kom på det när klockan var för sent! Varje år tänker jag nästa år och så blir det ändå inte av.

    Ja visst är det bra att med fina vänner, de växer ju inte på träd.

    SvaraRadera
  2. Cecilia: Jag var inte i kyrkan, dock tänkerjag varje år att näsat år ska jag gå till kyrkan också! :)

    SvaraRadera