onsdag, december 15, 2010

Lååång dag

Det blev en lite längre dag på jobbet idag, 11 h. Och jag bokfört som sista dagen. Heeeela dagen. Nu är jag trött som bara den och ska gå och lägga mig inom 15 minuter. Före det vill jag dela med mig av dessa snyggingar.
Mycket snygga och lätta löparskor som jag önskar med hela mitt hjärta vore mina. Snart är dom det....Bara dom (Nike-store) fyller på lagret först...
Sömlösa (inte sömnlösa) 170 gram. Det måste ju vara som att springa på moln?

Och en till snygging (Kaaja alltså, själv ser man helt j*vla knäpp ut...jag menar, vem tusan gapar på det där sättet på ett arrangerat foto?)!
Min super-duper fina vän Kaaja! Vi träffades igår då hon hade vägarna förbi Finland. Vi åt en bit mat och tiden bara rann iväg! Mitt i all var klockan strax 21 och det började blir dags att dra hemåt. 4 timmar bara flög iväg! Mucho kärlekos till dig stumpan!

Slutligen vill jag inte prata om min träning, eftersom den är så bristfällig denna vecka. MEN imorgon har vi faktiskt ett Badminton-pass inbokat! Jag och Ässet. Tur är det!

Watcha doooin?

4 kommentarer:

  1. Jag har funderat på ett par Nike Free som andra paret skor. Testade dom på löplabbet.se och de var riktigt nice att springa med. wiggle.co.uk har av dom också, de brukar vara ganska så mycket billigare.

    SvaraRadera
  2. Kjell: Ahaa, tack för det tipset! Ska gå in och kolla där! :)

    SvaraRadera
  3. Åhå, nike free? Jag var när på att köpa ett par sådanna i våras men det blev aldrig av :( Vilken version är det du vill ha? Dom har ju olika höga klackar på hälen vad jag har förstått :]

    SvaraRadera
  4. Markus: Japp! Just dom som e på bilden, dvs Nike Free 3.0 v2! Dom allra lättaste! :)

    SvaraRadera