måndag, december 06, 2010

Måndagslöpning

Jag fick banne mig in en löprunda idag också! Det är jag glad över. Jag har gått och blivit lite för lat på sistone.

Det snöade och var lite snörörigt på vägarna så man halkade lite mellan varven, men bra kändes det. Jag är svullen och tung av alla kolhydrater jag tryckt i mig de senaste tre veckorna och jag var nära att ge upp lite och ta en kortare väg, men så dundrade Vodoo People igång i hörlurarna och jag kände mig verkligen som Magic People - och sprang vidare!



8,2 km blev dagens saldo.
Tog ingen klocka med men skulle tippa på 55 minuter.
Lugnt och stilla med andra ord!

Ha det bäst!

3 kommentarer:

  1. Tycker det oftast är skönast att springa utan klocka, ingen stress o ingen press. Bra jobbat där i sliret!

    SvaraRadera
  2. bra jobbat i snöyran (vet inte om ni hade den också)

    SvaraRadera
  3. Sofie: Ja, det har du nog rätt i. Jag försöker oftast att inte kolla klockan medan jag springer, men jag är intresserad av resultatet dock! :)

    Cecilia: Nja, de yrde nog inte men det snöade nog! Mysigt och lite spännande på samma gång! :)

    SvaraRadera