lördag, december 18, 2010

Pepparkaksmuffins!

Japp, det är vad jag bakat idag! LCHF-style. Goda blev dom också!

Tomtemys!


Det blir att ta sig ut på stan för lite julshopping idag också! Samt ska jag föra skidorna att rengöras och vallas! Jag ska banne mig hinna ut i spåret före julen!
Vad jag även, banne mig, ska göra är att springa ett antal kilometer idag. Jag har inte sprungit på en vecka nu igen och idag borde jag ha tid!

Senare ikväll blir det middag och lite party med ett toppen sällskap kvinnor och imorgon ska det lyssnas på de vackraste julsångerna i kyrkan! Julsångerna brukar få igång julstämningen på allvar!

Brukar ni gå och lyssna (och sjunga) på de vackraste julsångerna?

Ha det!


2 kommentarer:

  1. Nu måste man nästa få ett recept :)

    SvaraRadera
  2. Sofie: Javisst! :)
    Men jag återkommer imorgon, det är lite brådis nu! :)

    SvaraRadera