fredag, augusti 05, 2011

Imorgon gäller det gott folk!

Imorgon får man veta vad man är gjord av!
Jag har ätit så mycket att jag mår lite illa. Jag tror jag att jag kanske ätit snäppet för mycket...tror inte jag behöver äta på en vecka efter detta...

Hur som, jag sticker iväg nu ikväll redan och har inte tillgång till dator förrän imorgon kväll! Så håll gärna en tumme för mig (och Johanna som redan börjat sitt lopp och slutar först på söndag kl. 14) så kanske jag fixar hela distansen!

Jag meddelar sedan hur det gick!

Hejsvejs!

6 kommentarer:

  1. spännande! håller tummarna o stella håller hela tassen!!! Sussu

    SvaraRadera
  2. Lycka till! Hoppas kroppen och knoppen håller.

    SvaraRadera
  3. Ooooh det är så spännande! Du kommer fixa det galant. Stort lycka till!!!

    SvaraRadera
  4. Åhh, spännande!! Lycka till!!

    SvaraRadera
  5. Tackar till er alla! :) Det gick vägen! :D

    SvaraRadera