tisdag, augusti 23, 2011

New shoes...

...men faktiskt inte länkkare denna gång! ;)

Ett par übersnygga klackisar som jag tror får figurera som office-skor i höst och vinter. Visare en bild lite senare.

Så har jag även hämtat en bok från postkontoret som jag beställt från Adlibris:
Blir intressant läsning tror jag.

Dagens träning bestod av ett katastrofalt Badminton-pass för min egen del. Jag kämpade och sprang till höger och vänster som en galning, men hade ingen teknik what so ever. Fjäder-fäet flög så långt till sidorna och över linjerna att den kunde skrivit ett reseskildring om det hela. Eller så träffade jag inte eländet över huvudtaget. Ett av de fem set vi spelade var över på 5 minuter (!?!) och slutade 21-3. Måste ju vara nåt sorts rekord?

Nu jag äta och läsa lite och sedan förhoppningsvis drömma visa drömmar om hur jag kunde spelat bättre.

God natt.

4 kommentarer:

  1. Boken verkar ju intressant. Du har säkert redan läst Born to Run av Christopher MacDougall? Verkligen medryckande. Jag hade aldrig trott att jag skulle fascineras så av en bok om löpning.

    SvaraRadera
  2. Hej Liza! Såg att du hade frågat om mina jumppaskor på min blogg för en tid sen. Din kommentar hade av någon underlig anledning hamnat i skräpposten :/ Sorry! Men skorna är Asics, gel nimbus 13. Sjukt bra skor! Dyra, men värda priset :) Ha de fint!

    SvaraRadera
  3. Du får lov att recensera boken sen! Jag beställde just Born to run, den verkar vara riktigt bra också...

    SvaraRadera
  4. Förvånad: Nej jag har inte läst den boken, men jag SKA läsa den. :)

    Krista: Morjens! :) OK, ingen fara på taket! Ja dom e verkligen snygga. :D

    Luoise: Ja det ska jag göra. Och jo, den vill jag även (som sagt) kasta mina ögon på. :)

    SvaraRadera