tisdag, augusti 30, 2011

Kanske lite.

Det känns nog lite bättre idag. Inte bara för att jag vann lite i dagens Badminton-match, utan mera för att vi faktiskt spelade hårt, mycket och med hela hjärtat.

Dock tänker jag hålla mig till min lilla plan och inte springa denna vecka. Imorgon blir det seriöst plaskande. Hoppas att det inte är allt för mycket folk i simhallen. Det är helt galet jobbigt att försöka simma där om man inte kan ta ett simtag utan att ha någons fötter i nyllet.

Hur som.
Såg "Never been kissed" igår. Den måst ju ha en av de mest romantiska sluten ever. Satt bara och bölade och skrattade!



Den lilla snutten man pratar är dubbat till italienska (tror jag att det är?), men man behöver inte kunna språket för att förstå! :)

Love, love, love! :D

2 kommentarer:

  1. Låter nog helt vettigt att ta en liten paus från löpningen. Kanske skippa Botnialöpet tom (eller var du anmäld redan så det inte finns någon återvändo)?

    SvaraRadera
  2. Cecilia: Nej jag är inte anmäld ännu, men jag tror nog att jag gör det... :)

    SvaraRadera