tisdag, april 24, 2012

Ett stycke Badminton

Ja, så är det. We were on fire, liksom. Det var kymppis spel, många snygga och duktiga saves, slag och smashar. Och jag vann. 3 set av 5.

Imorgon blir det tävlingsintervaller mot Michaela! PT:n har lovat att stå där och ropa åt oss och så ska vi springa och sporra varandra till snabba hastigheter! Får se hur det går. Jag är ju inte snabb för fem cent och inte för någon större summa heller för den delen. ;)

Men låt oss hoppas att det blir ändring på det. I år är året då jag ska får in den där arma milen på under 60 minuter!

3 kommentarer:

  1. Liza, du hann före! Jag tänkte också skriva om vår date på bloggen. Men nu gör jag det efteråt istället. ;)

    Iiiih jag är både ivrig och rädd inför imorgon. Personligen hatar jag ju intervaller, eftersom de inte alls är min grej. Så få se hur det går imorgon. Blir intressant att se! :)Men räkna med att jag kommer utgå från att vi är ett team. Det är vi mot mattan på karlsplan, hihi. Vi ska springa, vi ska svettas, men också ha himla kul! Vi ses finis! :)

    SvaraRadera
  2. heja heja! i år kommer milen att gå under 60!

    SvaraRadera
  3. Michaela: Japp, tur att jag är snabb i något i alla fall! ;) Bar jobbat idag! Tack! :D

    Träningslyckan: Tack, för stödet! Det behövs! :D

    SvaraRadera