måndag, april 23, 2012

Tjohoo!

Vilken kanon helg! :)
Styrelsesitzen var ännu roligare än jag kunnat föreställa mig! Vilket gäng! Sånger i mängd och massor, fulla laster med minnen, skratt, fnatt och spratt! Jag hoppas sannerligen att detta blir tradition! :)

Gårdagen spenderades inledningsvis i återhämtningens tecken och avrundades med 30-årskaffe!

Jag hade med andra en och annan kalori att bränna idag. Ett spinning-pass med den hårdaste dragaren av alla, uppföljt av ett core-pass med densamma sätter nog saker och ting i perspektiv igen. No pain, no gain, no mercy!

3 kommentarer:

  1. Sitzer låter farligt farligt. Tycker att man blir lullig bara att dofta på snaffsen numera. Bra jobbat med spinningen på det!

    SvaraRadera
  2. Snorkkis: Hahah! Ja, det var det absolut minsta jag kunde göra för mig och mitt samvete! ;)

    SvaraRadera
  3. Sitzen var verkligen lyckad, även om det spårade lite :p haha

    SvaraRadera