torsdag, april 12, 2012

Spinning + Core

Jag spann ett pass Spinning idag. 45 minuter. Tufft pass faktiskt. Jag trodde att det vara endast min PT som kunde dra såna där jobbiga pass, men det finns uppenbarligen andra också. Tur för mig. Det breddar ju utbudet. Efter följde 30 Core. Måste. Få. Starkare. Magmuskler.

Imorgon har jag träff med PT:n. Klockan 08:00. Utomhus. Jag tippar omänsklig backträning. Sitter kanske sisådär direkt från morgonen, men kör man sissi-stil så gör man! ;)

Dessutom fick jag en förvarning om att vi kommer se över kostplanen och högst antagligen dra åt svångremmen. Funkar för mig, bara jag inte behöver gå hungrig. Då mår jag inte bra.

Jag återkommer i morgon!

2 kommentarer:

  1. Tuffa tuffa du! Du jobbar på! Lyfter på hatten

    SvaraRadera
  2. Mammaspring: Tack snälla, jag gör så gott jag kan! Kul är det i alla fall! :D

    SvaraRadera