fredag, april 06, 2012

Glad påsk!

Eller ska jag säga God jul? Här har himlen öppnat sig under nattens gång och allt ser ut som i en julfilm från Disney.

Hur står det till med er? Själv mår jag bra och har sovit gott heeela natten lång! Det ska onekligen bli skönt med ännu tre sovmorgnar.

Förutom att det har varit månadsskifte på jobbet så har det kommit en ny tjej som bl.a. ska lära sig mitt jobb, så jag har stått i precis hela veckan. Och eftersom jag ska få in träning i detta liv också så har jag faktiskt inte hunnit med annat än att äta och sova här hemma.

Veckans träning så här långt:
Måndag
- Uppvärmning löpning 10 minuter 1,3km.
- Core 30 minuter
- BodyCombat 60 minuter

Tisdag
- Uppvärmning löpning 15 minuter 1,9 km
- Styrketräning 60 minuter: Armar, övrerygg och bål
- Nedvarvning löpning 10 minuter 1,3 km

Onsdag
- BodyAttack 60 minuter (mördarpass för vaderna)
- Core 30 minuter
- Stretching (benen) 30 minuter

Torsdag
- Badminton 60 minuter. Förlust 2-3. Men det var hårt, jämnt och galet roligt! :D

Idag ser det ut att bli en löprunda. 90 minuters grunduthållningspass står det på träningsschemat. Och så får det bli.

Jag har några kolleger som måste jobba över påsken eftersom det finns ställen i världen där arbetslivet och handeln inte stannar upp för påskens skull och därför ska jag gå dit och pigga upp med lite påskägg. Det blir väl bra va?

2 kommentarer:

  1. Härligt med påskägg, du får gärna komma till mitt kontor också ;) jag jobbar övertid hela påsken...

    SvaraRadera
  2. Glad Påsk kära du!! :) <3 Tvi för denna snö. WTF var mitt första uttalade ord vid fönstret idag. Huhhu. Hoppeligen blir det vår, nån gång. :)

    SvaraRadera