lördag, april 21, 2012

The time has come

Oj gott folk! Ni har ingen aning om hur jag vänta på just idag!
Under min ingenjörsutbildning satt jag i Novias (då Svenska Yrkeshögskolan) studentförening styrelse Filicia. Det var en av de mest minnesvärda och fantastiska tiden i mitt liv. Nu har nuvarande styrelse bjudit in alla styrelser genom tiderna till en riktig och redig styrelse-sitz!!! Kan ni fatta hur galet skoj det kommer att bli?
Vi blir inte galet många, men 34 anmälda räcker för att ställa till lite seriöst rojs!

Nedan en gruppbild från 2003
Jag längst till vänster, med hatt och "Sockertopp"-T-skjorta.
(Bilden från Filicias hemsida.)

Träningen då?
Igår: 
- BodyCombat 60 minuter
- Nedvarvning löpning 15 minuter 1,9km

Idag:
- Uppvärmning Löpning 10 minuter 1,3km
- Spinning 45 minuter (Stenhårt)
- Core 15 minuter
- Stretching 15 minuter

Sist vill jag bjuda på dagens feelislåt:
En fantastiskt trevlig lördag på er!

Tjingeling!

5 kommentarer:

  1. Men in täcks jag ju komma dit osprungen idag jag heller då fast det är minsann int nå springväder hit i obygden.
    Det skall nog bli skoj, vi synns i kväll.

    SvaraRadera
  2. Det roligaste var att när jag klickade på bilden och kom till Filicias hemsida så säger Google Chrome: "Den här sidan är på galiciska. Vill du översätta den?" :D

    SvaraRadera
  3. Johan: Ja sannerligen! C U 2 nite!

    Johanna: Hahahahahahahah! XD

    SvaraRadera
  4. Hah! Folk från dendär porukkan har jag festat med på vår lönnkrog Club Werket! Var du med på årsfest? Jag kommer speciellt ihåg Lammkött. :)

    SvaraRadera
  5. Camomilla: Hahah! Där ser man vad världen är liten! ;) Utöver våra egna årsfester har jag tyvärr bara varit på en extern och det var Åbo Akademis årsfest här i Vasa nån gång i början på 2000-talet. ;)

    SvaraRadera