onsdag, juni 03, 2009

Blåsigt värre...

Det blåser lite grann där ute, 16m/s faktiskt, kommer inte att ha för hett under löpningen idag i alla fall! ;)
Ja, idag blir det 1km uppvärmning följt av 6km terränglöpning och avslutningsvis 1km nedvarvning. Det ska bli riktigt skönt med lite skogslöpning med mjukt (tidvis jättemjukt) underlag!
Imorgon blir det lite brådis så det kan hända att jag inte hinner via bloggen alls...jag har det sedvanliga jobbet på dagen, följt av träning och sedan blir kaffemys med Åsa på stan nånstans! :)
Träningen imorgon blir mera teknisk -> 2km uppvärmning, 10x80m koordinationslopp, 10 minuter löpskola i backe och 1km nedvarvning.
Här kommer en liten gallupfråga: Är "poppalora" (uttalas påppalååra) en flicka (femininus) eller pojke (maskulinus)?
Ha det! :)

4 kommentarer:

  1. Poppalora va en festiva som hölls mot hösten förrivärlden i Jeppis:). Men vilket genus det har kan jag inte svara på:).
    Ännu lite kosttips http://www.uppladdningen.nu.

    SvaraRadera
  2. i mina öron låter det feminint... Tror jag...

    SvaraRadera
  3. Ja, jag tycker ockås att det låter feminint...

    SvaraRadera