onsdag, juni 10, 2009

Städning la grande!

Söta öde va djag har städat idag...och är inte ens färdig ännu! Favoriten har åkt iväg till vår nations huvudstad för att närvara vid landskampen Finland-Ryssland! Spännande! Efter det bär det av till München på Depeche Mode och allt som dit tillhör ;)
Alltså städar nu jag så jag hinner njuta av det innan ovan nämnda drar igenom vårt hem som en orkan... ;)
Imorgon är det träning följt av två vilodagar som utmynnar i en långlänk! 15km ska det bli av denna gång! Tror inte jag behöver oroa mej för att det ska bli för hett denna gång då man lovat ~17C, mulet/regn och möjligtvis åska!
Nu blir det definitivt ett litet glas rött och "Halv åtta hos mej"!
På återkommande!

3 kommentarer:

  1. haha! Här uppe e vi glada över ett det ska bli så pass varmt som 17 C. Tänkte bara. Att jag skulle berätta det. Ha så roligt på löpturen.

    SvaraRadera
  2. Hej Liza! Om ni inte har nånting speciellt för er imorgon kväll, typ 19-tiden. Så får ni gärna komma över på lite kaffe och kaka. Paula och Boije kommer också. Men Anttu är i München om jag förstod rätt? Du är i alla fall välkommen om du inte har nåt bättre för dig!:)

    SvaraRadera
  3. Är lite avundsjuk på Depeche Mode -grejen. Hoppas 15 km lyckades denna gång!

    SvaraRadera