måndag, juni 29, 2009

Civilized...

Hallå i lingoskogen!

Är tillbaka från operation "frisk luft, mycket mycket sol och ännu mera mat"! Det var ritkigt skönt, tack för det Sussu! :)

Jag tänker faktiskt dela med mej lite av detta i bild form men jag varnar er, jag är definitivt inte en av de som av någon anledning lyckas se jättefina och fräscha under dylika bastu-, el-, och duschfria dagar! ;)

Nedan har vi alltså utsikten från stugan! Väldigt mysigt!

Sussu kokar kaffe! Också det en ständig utsikt där på villan, jag stod mest och såg på! ;)

Nedan har vi Sussus super-mysiga hund Stella som tydligen inte är det minsta förstjust i skalbaggar!
Sussu hade två prima rosa uppblåsbara madrasser som funktionerade lika väl på land som på hav!

Det blev spelat en hel del, nedan (under ett parti Yatzy) försöker Sussu frenetiskt få siffrorna att gå ihop till hennes fördel, men ni vet ju, siffror ljuger inte!




Vi gick ut på en promenad! 1,5 dagars konstant liggande/latande och ätande får kroppen att reagera, på ett eller annat sätt! Vi bestämde oss för ett annat sätt! ;)
Sussu demonstrear hur högt någonting är...


Ja, kväll 2 av tre-dagars-projektet...Det är vinet och de konstanta spel-segrarna som ler, inte det att jag är glad att få vara med på bild längre i detta skede... XD

Ja, så nu blir det länk imorgon igen! :) Ser verkligen fram emot det! Vet dock inte om jag tar det på förmiddagen eller senare på kvällen...vi får se imorgon!

Ha det gott så länge!

3 kommentarer:

  1. Fina bilder du har laddat upp. Ser ut som att ni hade en lyckad helg. Lycka till på länken i dag. Jag var i morse o de va rejält varmt redan kl 07.00. Förbered dig på att svettas :)

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag är nog beredd på värmen (så beredd man kan vara här i vårt hörn av världen)...var på 10km i torsdags och det var nopg hett så det räckte då också! ;) Vattnet tog slut under de sista kilometrarna på högbacken men som tur var höll Karlsplan öppet och dörifrån fick jag påfyllning! :)

    SvaraRadera