tisdag, mars 29, 2011

En tisdag i mars...

Dagens träning gick loss på ett Badminton-pass! Och som jag längtat! Både att få träffa Ässet och att få spela! Känns som om det var evigheter sedan senast! Lite trögt gick det dock, det brukar bli så om det börjar gå över en vecka mellan passen. Trots detta så vann jag idag. Kul. :)

Förutom återöppnandet av Badmintonssäsongen så öppnade jag även plånboken ett varv idag. Jag skulle köpa jeans (eftersom de jag har blivit för stora!!! :))))) men kom hem med två par jeans, tre skjortor, en klänning och tre t-skjortor. Det ena jeansparet är helt vanliga jeans. Inte jeans-leggings eller super-slim-extra-tighta jeans, inga flared leg eller low waist, super low waist eller extra high waist. Regular helt enkelt. De är riktigt snygga. Kan smätta upp en bild i ett senare skede.

1 kommentar:

  1. kul om du behövde nya jeans. Jag hatar att gräva mig fram i jeansdjungeln.

    SvaraRadera