tisdag, mars 01, 2011

In the skidspår

Melodi "In the Navy"

In the skidspår,
ja vi stakar vad vi förmår!
In the skidspår
ja det glider i varje spår!
In the skidspår, In the skidspår! :)

eller nåt.

13,8 km skidas: 60 % diagonalt och 40 % parstakning. Det var superbra före idag. Bra glid, bra fäste och absolut inte för kallt.

Och jag lyckades göra ett stycke snyt-raket. (ett stycke lyckad sådan och ett stycke lite mindre lyckad, men man ska ju fokusera på det positiva/det som funkar eller hur?)

Tycker jag också!

3 kommentarer:

  1. Haha, hälften av mina snyt-raketer misslyckas! Väldigt fräscht :D

    SvaraRadera
  2. Jaha, nu kommer man att gå och nynna på den hela dagen... :)

    Låter inte som att du kör med den Svenska vallan! Vänta nu, visst var det något grannland som kunde det där? hmm... Vilka var det nu? Ähh, jag har glömt ;)

    Och varför har du inga bilder på din misslyckade snyt-raket?

    SvaraRadera
  3. Heidi: Ja, otroligt fräscht! ;)

    Janne: Hahah! Mycket roligt! :)
    Jag hade ingen kamera med mig, ANNARS skulle ju naturligtvis fotograferat det hela för världen att se! ;)

    SvaraRadera