söndag, mars 13, 2011

Om en vecka...

...gäller det! Maratona di Roma anno 2011! Det har inte riktigt sjunkit in ännu...

Igår skulle jag gå och införskaffa en ny skrikig löparskjorta för presentkortet mina kolleger på förra jobbet gav mig som avskedsgåva, men affären ditt kortet gällde hade startat en slutförsäljning i onsdags och gissa om dom hade något kvar? Tyvärr. Men jag ska köpa en något löpar-relaterat för kortet, men det får nu vänta tills de fått in nya grejer till Intersport.
Dessutom träffade jag trevliga Heidi som börjat jobba där, henne träffade jag även en morgon på väg till jobbet då hon var ute på morgonlöpning. Kul med bloggar och nya bekantskaper, tycker jag.

Strax bär det av mot svärföräldrarna på middag, promenixandes. Vi ska väl fundera lite över den kommande maratonresan lite grann. :)

Vad gör ni en strålande söndag som denna?

3 kommentarer:

  1. Heidi (heidilandia_.ratata.fi)söndag, 13 mars, 2011

    Verkligen jättekul! :)
    Det kommer säkert in fina löparkläder till sommaren sen :)
    Jag tränar och skriver på slutarbetet idag :)

    SvaraRadera
  2. Heidi: Jag det tror jag nog att det gör! Oj, tur att man har slutarbetet långt förbi! Jag gillar verkligen att studera men jag hatar gradun/slutarbeten, de känns så påtvingade.
    Har du hittat nåt kiva att skriva om?

    SvaraRadera
  3. Heidi (heidilandia_.ratata.fi)onsdag, 16 mars, 2011

    Jag planerar ett nytt löparevenemang till Vasa, dock bara till pappers. Men att få skriva om löpning till slutarbetet är ju inte helt fel :) På tal om det, vill du delta i min undersökning om löpares förväntningar på löparevenemang? :) Jag ska dela ut enkäter bland löpare i Vasa så om du vill delta kan du får svara på enkäten via mejl? :)

    SvaraRadera