fredag, juli 29, 2011

Det tar sig

Det känns (*tar i trä*) som om (*tar i trä*) den eventuellt annalkande flunssan (*tar i trä*) håller på att ge med sig. (*tar i trä*)
Bafucin, echniarforce, grönt te (i mängder), svartvinbärssaft och Finrexin, verkar vara Da Shit om man ska kurera sig innan man insjuknar på riktigt. (*tar i trä*)

Imorgon är en stor dag för många. I Davos Schweiz är det Swiss Alpine Marathon som gäller medan det här i Österbotten är ett stycke Botniacykling som sysselsätter ett redigt antal cyklister och talko-arbterare. Jag ska följa med en kollegas maratonlöpning via nätet, medan cyklisterna startar så tidigt att jag får nöja mig med att se vad resultatet blev för de jag känner.

Nu är det e n vecka kvar till ultraloppet. Guuuuu liksom. Nu har jag dessutom inte tränat ett skvatt under den gångna veckan för att undvika influensa. Vad kan jag göra nu då? Ska jag bara springa lite grann, för att hållas igång? Stretcha? What?

Tips och trix tas tacksamt emot åter en gång! :D

4 kommentarer:

  1. Håller tummarna för att din flunssa faktiskt är över nu!

    SvaraRadera
  2. Instämmer, håller tummarna att du hålls frisk nu !!

    SvaraRadera
  3. Förvånad & Träningslyckan: Jag med! Tummar är alltid bra! :)

    Tomas: Ja, inte ska jag springa några maraton före i alla fall. Men lite måste jag nog röra på mig. :)

    SvaraRadera