torsdag, februari 09, 2012

'Allo 'allo?

'emligt projekt? Svar ja.

Eller hemligt och hemligt. Jag vill inte yttra mig ännu förrän jag vet att och när att det är Go!
Men det är nåt jag funderat på fram och tillbaka det närmaste tiden och i mer eller mindre skala en dröm som av någon anledning alltid verkat ouppnåbar för mig. Men nu ska det bli av.

Vi spelade Badminton idag, Ässet och jag. Hajpade det hela på FB med Ennio Morricones musik till Sergio Leones film The Good, The Bad and The Ugly.



Denna gång gick det dock inte som i sagorna. Nej, de goda fick se sig besegrade och de onda skrattade gott så det ekade i hela saloonen.

5 kommentarer:

  1. Does you project 'ave a connection to France?

    SvaraRadera
  2. Förvånad: No, men vad händer i France? :)

    SvaraRadera
  3. Jag hat ingen aning om huruvida det händer något i France. Men jag trodde att du imiterade engelska med fransk brytning då du lämnade bort h-ljudet. Sådär som Clouseau i Pink Panter, du vet. Så jag drog en förhastad slutsats. :-)

    SvaraRadera
  4. Snowie: Nej. Egentligen. :)

    Förvånad: Ja, nu förstår jag (beklagar min tröghet). Jo jag hänvisade ju till lite serien Hemliga Armen som snurrade på tv nångång på 80-talet. Men mitt projekt har alltså inget med frankrike att göra, det hade mera med "hemligt" att göra... :)
    Vi återkommer!

    SvaraRadera