onsdag, februari 15, 2012

Tisdagslänk och BirthDayBadminton

Jag kastade iväg mig själv på en löprunda igår efter att blivit lite extra taggad inför min kommande träningsperiod.

Det var ett helvete. Hela löprundan, från början till dess bittra slut. Jag mådde så otroligt illa. Det var inte det minsta trevligt att springa igår. Lyckades ändå lunka ihop 10 km, men det var verkligen att lunka. 7,06 min/km vill jag minnas att Funbeat gav mig.

Jag mådde illa även under dagens Badmintonpass och gör det fortfarande. Jag är så j*vla spänd i nacken och axlarna att jag mår illa! Dags för ett besök hos Sören Massör? Ja, jag tror det jag.

Utöver illamåendet, spelade vi riktigt bra idag Ässet och jag. Hon fyller dessutom 30 år!

Stort Grattis på dagen Sussu!

Det är knäppt. Det låter/känns mycket äldre att hon fyller 30 än då jag gjorde det.
Anywho. Hon vann. Vi spelade två lika var med 21-poängs sets och en stycke upp till 10 poäng.

Ska smälla i mig sen halvseriös mängd Iburpofen nu och sedan avrunna denna dag på bästa tänk bara sätt. Med Kalle Anka!

Nighty night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar