söndag, februari 12, 2012

Sunday sunday...

Medan en hel del andra skidar Botniavasan idag så hart jag sovit lääänge och väl, frukosterat, facebookat och sprungit en (om än inledningsvis väldigt plågsam) trevlig söndagslänk.

11,3 km lunkades in under 76 minuter. Det var varmt -0.7C, ingen vind och avslutningsvis tittade solen fram. Nu skiner den från en klar himmel. Vilken härlig dag för alla! Och framför allt de som befinner sig i Vörå idag.

Strax blir det middag hos svärföräldrarna. :)

Jag tänker avrunda med två frågor. En är av de större filosofiska frågorna och den andra av ren nyfikenhet.

Är En halv långlänk samma sak som En halvlång länk?

Är det någon som vågar gissa på vad mitt projekt gäller?

4 kommentarer:

  1. Ditt projekt verkar lite intressant. men du har ju redan sprungit ett ultalopp. Flera är väl på kommande? Har du sökt in till PolAMK igen?

    SvaraRadera
  2. På A svarar jag: nej. En halv långlänk är hälften av något bestämt. En halvlång länk är något obestämt.

    På B svarar jag oxo: nej. Jag har ingen aning om vad du har för projekt på gång och vågar inte ens gissa :)

    SvaraRadera
  3. Jag gissar på Iron Man eller nåt annat tokigt:)

    SvaraRadera
  4. Cecilia: Nej, ingen polisskola. :)

    Tomas: Tack för dina svar. :)

    Kelle: Nej, ingen Iron Man ännu i alla fall. Om PT:n är tokig återstår ju att se. ;)

    SvaraRadera