tisdag, november 26, 2013

Äntligen hemma - dag X

Köpte ett nytt köksbord igår. Inget fancy eller så, men ett runt och lite mindre än det vi har så att saker och ting ryms bättre i köket. Det är ändå bara jag som äter frukost/dricker kaffe i köket. I framtiden kanske babyn då också, eller vi alla tre. Who knows liksom? Livet är fullt av galna överraskningar! :)

Eftersom jag gillar våra stolar så behåller vi dom. Det nya bordet jag köpte är från Jysk. Bordsskivan är brun och benen i metall. Bordsskivan fick alltså målas svart så den matchar stolarnas sadelfärg. Bordsbenen förblir metallfärgade, precis som stolsbenen. 

It is looking like this.
Och så har jag som sagt klottat lite färg på det, men det torkar nu och det ska målas en gång till så jag sätter kanske upp en bild sedan då jag har helheten färdig.

Jag har därmed ett fyrkantigt köksbord till salu om du är intresserad? Skivan är i glas och benen i metall. 
Höjd: 76 cm
Bredd: 76 cm
Längd: 120 cm

Ditt för 40 €. Författa en kommentar om du intresserad. Bordet är nu sålt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar