onsdag, november 13, 2013

Glögg

Jag har strax avverkat 8 liter glögg på fem veckor. 
Jag kan sluta när som helst. 
Men jag vill inte. För de är så himla gött!

http://www.juomavinkki.fi/fi/juomia/glogi-lammin-juoma-kylmiin-iltoihin

Allright. Men NU har jag börjat tömma skåp-j*vlarna. På riktigt. Om ni har en känsla av att ni kanske har nåt som är ert i våra skåp (alltså nåt ni glömt hit nån gång...) så lönar det sig kanske att slå en signal, för risken är annars väldigt stor att ni får köpa det tillbaka från ett loppisbord i Sunnanvik.

2 kommentarer:

  1. 8 liter, jag är imponerad! Jag har inte druckit glögg alls i år än, smuttar istället konstant på ett glas Coca Cola. Ååh, skåprensning, det pysslade jag också med medan jag väntade. Älskar att rensa skåp :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) Det rör ju sig om kring 2 koppar per dag, så inte är det ju så farligt mycket egentligen. Som saft och så är den sockerfri.
      Det är så otroligt befriande att rensa skåpen. I lugn och ro. Känner mig lättare och lättare! :D

      Radera