onsdag, juli 29, 2009

På gång just nu...

Hoppade över träningen i måndags! Hade ont främst av allt på tårna, gick inte att ta dra på sej skorna ens... :(
Igår köpte jag sånt där tejp och skavsårsplåster, band tårna (helt fantastiskt klumpigt) och for ut på en 6km:s runda. Lungt och stilla, rikgit skönt!
Idag kommer jag inte löpa av den anledningen att det började genats svida till i ledbanden kring knäet igår så jag har bestämt mej för att ta mej till gymet och cykla och kanske ta några varv på en crosstrainer! Så, det ska jag strax åka iväg på.

Imorgon blir det snabb-träning efter jobbet och sedan ut i skärgården på kräftskiva och sedan rätt så snabbt hem igen då man ska till jobbet nästa dag...så där är det ibland.

Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. nej, jag vet nog vad det är:) så det var ingen stor överraskning för mig.

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Näädå, en spånskiva var ingen dum idé alls. Jag såg en fin spånskiva på ByggMax på nätet och tänkte "den vill jag ha" :)
    Men bra försök, bättre lycka nästa gång:)

    SvaraRadera