måndag, september 12, 2011

Då kör vi!

Mot julafton!

Vecka 0.
Startvikt: 63 kg.

4 kommentarer:

  1. Godmorgon Liza!
    Jag har samma startvikt! Förvåningen när jag var en kilo lättare imorse än vad jag annars är. Hmm?
    Midjemåttet var 69,5 så nån cm ska bort. :)
    Det ska gå bra det här!

    SvaraRadera
  2. Jenny: Tänka sig? :) Våra vikt och kroppssförhållanden är dock lite olika. Du hade nämligen inte mycket runt midjan du! :) Själv har jag 90 cm i navejhöjd. Inte i midjan alltså, min midja är högre upp, men jag skulle nog int komma ner i 69 cm ändå... :)
    Men nu kör vi så det ryker! :D

    SvaraRadera
  3. Godmorgon! Som jag sade så började jag ju med projektet genast den 7.9., så det blev första avrapportering på bloggen idag. Ja, då man börjar med klang och musik börjar det ju bra då systemen töms. Framöver lär det bli segare. Och LCHF blev det.

    SvaraRadera
  4. Förvånad: Morning, morning! LCHF låter bra! :) Vi kör vidare!

    SvaraRadera